Missgeen
Image default
Marketing

Waarom heb je een goede website nodig voordat je Google Ads uitbesteed?

Uitbesteden van Google Ads kan een geweldig idee voor veel mkb bedrijven en startups zijn, maar je moet ervoor zorgen dat uw website is geoptimaliseerd om de toegenomen verkeer en verkoop te verwerken.

Dit klinkt misschien voor de hand, maar een goed reclamebureau of een Google Ads specialist zal de opdracht niet aannemen als je een slechte website hebt. Ze zijn experts in het stimuleren van het verkeer en als je een slechte site hebt, dan zal het te nadelen zijn van hun resultaten.

Om ervoor te zorgen dat potentiële klanten zich op hun gemak voelen om bij u te kopen, moet uw website duidelijk maken welke producten of diensten u aanbiedt, hoeveel die producten kosten, het moet gemakkelijk zijn om ze online of in de winkel te kopen, en hoe lang het duurt voor ze aankomen.

Waarom heb je een goede website nodig voordat je Google Ads uitbesteedt?

Het belangrijkste om te begrijpen is dat Google Ads niet alleen kan helpen om meer klanten naar uw website te krijgen, maar het is ook de beste manier om verkeer van Google Search te krijgen. In feite, 80% van alle online aankopen beginnen met een zoekopdracht op Google.

Om te profiteren van deze kans en meer mensen naar uw website te trekken, moet u eerst een goede website hebben. Heb je namelijk geen goede website en haal je veel verkeer vanuit Google Ads, dan zal je merken dat ze niet bij je gaan kopen en daardoor ben je geld aan het weggooien. Daarnaast zal je ook meer moeten betalen per klik.

Waarom Google Ads uitbesteden aan een Google Ads specialist?

Nog niet bekend met Google Ads? Lees je dan vooral eerst online in. Er zijn verschillende redenen waarom u Google Ads zou moeten uitbesteden aan een specialist. Ten eerste is Google Ads een ingewikkeld platform met veel functies, en het is niet gemakkelijk voor iedereen om ze allemaal te begrijpen. Ten tweede, zelfs als je ervaring hebt met het gebruik van Google Ads, betekent dat nog niet dat je strategie effectief zal zijn in termen van het verkrijgen van verkeer en verkoop op je website of app. Ten derde, zelfs als je erin slaagt om een effectieve strategie voor je campagne te creëren en deze goed te optimaliseren, is er nog een belangrijk ding dat moet worden gedaan voordat je de resultaten krijgt: het meten van het succes van de campagne door het analyseren van gegevens uit verschillende tools zoals Google Analytics en AdWords Editor (voorheen bekend als AdWords Scripts).

Uw website moet goed geoptimaliseerd zijn, zodat klanten zich prettig voelen om bij u te winkelen.

Uw website is de eerste indruk die uw klanten hebben van uw bedrijf, dus het is belangrijk om het te optimaliseren, zodat ze zich comfortabel voelen om bij u te winkelen. Als uw website niet geoptimaliseerd is, zal het uw Google Ads campagne schaden. Als uw website niet is geoptimaliseerd, zal het schadelijk zijn voor uw SEO-campagne. Als uw website niet geoptimaliseerd is, zal het uw conversies schaden.

Wanneer mensen naar iets zoeken op Google en op een gesponsord resultaat (zoals een advertentie) klikken, verwachten ze dat die link hen ergens naartoe brengt waar ze iets aan hebben – niet naar een 404-foutpagina of een ander doodlopend spoor.

https://allinone-media.nl/