Missgeen
Image default
Aanbiedingen

Storytelling: de kunst van content marketing

Storytelling: de kunst van content marketing

Hoe is jouw bedrijf ontstaan? Vind je het leuk om dit verhaal aan mensen te vertellen, dan is storytelling de perfecte dienst voor jou. Met deze dienst focus je namelijk op het vertellen van je verhaal. Je zet verschillende middelen van content marketing in om jouw verhaal onder de aandacht van je doelgroep te brengen. We vertellen je er meer over!

 

Hoe werkt storytelling?

Storytelling begint met een verhaal: jouw verhaal. Ieder bedrijf heeft namelijk een verhaal. Wat was de voornaamste reden dat je bedrijf werd opgericht, welke ontwikkelingen heb je zoal meegemaakt en wat zijn resultaten die je geboekt hebt? Deze vragen helpen allemaal om je verhaal vorm te geven. In dit verhaal zullen verschillende onderdelen zitten, waarvan er sommige interessanter zijn dan anderen. De beste stukken licht je uit, waardoor jouw verhaal interessant wordt! 

Zodra je verhaal in grote lijnen op papier staat, is het tijd om dit vorm te geven. Dit is waar de combinatie met content marketing komt kijken: er zijn namelijk verschillende manieren om je verhaal te vertellen. Zo kun je denken aan een gave bedrijfsvideo waarin jij een kijkje achter de schermen geef, maar je kunt ook kiezen voor een letterlijk verhaal, uitgeschreven op je website. 

 

Waarom storytelling inzetten?

Allereerst is het fijn om je verhaal te kunnen vertellen, maar dat is natuurlijk niet de reden waarom je als bedrijf storytelling inzet. De echte reden is namelijk dat het een hartstikke effectieve communicatievorm is! Je doelgroep vindt het fijn om te weten met waar voor bedrijf ze in zee gaan. Waar vroeger de aandacht vooral op een snelle conversie werd gelegd, is nu een volledige bedrijfservaring belangrijk. Wat is nou een betere bedrijfservaring dan het daadwerkelijke verhaal over hoe jouw bedrijf ontstond?

 

Traffic Today

Wil jij hulp met het vertellen van jouw verhaal? De marketeers van Traffic Today helpen jou graag! Met een breed spectrum aan verschillende communicatiemiddelen en een luisterend oor helpt Traffic Today je jouw verhaal onder de aandacht van potentiële klanten te brengen. Zo tover je jouw bedrijf om in een échte ervaring en weet je klanten te binden. Neem een kijkje op de website van Traffic Today en kom in contact! 

https://www.traffictoday.nl/