Go to the home page of Missgeen
  • Home
  • Contact
  • Cookiebeleid

Missgeen

Artikel informatie

Geef me een kopje koffie

Posted on augustus 29, 2018

Ja, een kopje koffie is goed voor de gezondheid. Het zorgt voor een beter humeur, het maakt je meer alert en het zorgt voor een beter geheugen op de korte termijn. Als iemand dus een beetje moe is van een feestje dan is er echt niets beters dan een kop bruine koffie om je wakker te maken. Het is dus helemaal niet zo dat raar dat je op kantoor even naar de automaat gaat om koffie te halen. Ook is het zo dat de mensen in het kantoor vaak veel kunnen praten bij het drinken van de koffie.

Of je nu werkt of speelt, een snelle manier om iets te drinken is door koffie te halen. Dit is waarom koffie machines vaak gezien worden bij winkelcentrums of bij de bios, op het station of zelfs in recepties. Er is natuurlijk wel een verschil.

Bij kantoor of bij feestjes en recepties hoef je vaak niet te betalen voor de koffie. De commerciële apparaten zijn vaak zo gemaakt dat je wel weer per kopje koffie betaalt.

Er zijn twee soorten commerciële koffie machines voor op kantoor. Je hebt de soorten waar je alleen gepast kunt betalen. De andere soorten hebben de mogelijkheid om geld te wisselen.

Dus, of je nu een beter kopje wilt halen verschilt het per locatie. Ja een zwart kopje is beter. Het is dan ook bekend dat mensen die veel koffie drinken als ze afvallen vaak minder moeite hebben met de honger. Aangezien de meeste automaten een keuze bieden voor een zwarte of een witte soort koffie, ook wel bekend als de gezoete, is het helemaal niet meer erg on de zwarte koffie te drinken als je af wilt vallen.

Wil je lekker ruiken? Je kunt achter in de rij aansluiten voor een koffie machine die de aroma kan veranderen van de koffie. Onderzoek laat zien dat alles wat we eten en drinken een invloed heeft op onze geur. Koffie en citroen vruchten zorgen er voor dat mensen lekker zullen ruiken. Ook is het zo dat je een investering kunt maken in een koffie machine voor bij jou thuis om dit ook te bereiken.

Lees ook hier om meer te weten te komen over koffieapparaten voor uw kantoor!

https://offerte.nl/koffieautomaat

HRM-advies van Simpra

Posted on augustus 21, 2017

U heeft een bedrijf, of bent verantwoordelijk voor een aantal medewerkers in een bedrijf en u heeft HRM-advies nodig. Misschien heeft u HRM-advies nodig over hoe u het beste medewerkers kunt belonen. Een andere situatie waar u eventueel HRM-advies voor nodig heeft is bij het fuseren, misschien zoekt u naar een persoon die dit zo kan begeleiden dat alles op rolletjes verloopt. Of misschien heeft u HRM-advies nodig voor het afnemen van assessments? HR Simpra is voor al deze situaties geschikt om HRM-advies te vragen. Het bedrijf heeft inmiddels al ruime ervaring in andere bedrijven en organisaties HRM-advies geven, en heeft al veel verschillende situaties meegemaakt, het is dus lastig om ons te verrassen!

HRM-advies van Patrick Eichelsheim

Onze medewerker Patrick Eichelsheim is een expert op het gebied van HRM-advies, hij heeft al meer dan dertig jaar HRM-ervaring! Patrick heeft passie voor en plezier in zijn vakgebied, als meer dan dertig jaar lang heeft hij bedrijven kunnen helpen en ervoor kunnen zorgen dat er goede resultaten zijn geboekt. Het duurzame aan HRM-advies aanvragen bij Simpra is dat dit advies na verloop van tijd terug wordt verdiend aan een goedlopende organisatie. Patrick kan HRM-advies geven aan ondernemers in het MKB, maar daar blijft het niet bij. Ook grote organisaties kan Simpra verder helpen met HRM-advies, we zijn niet beperkt in HRM-advies op kleine schaal geven. Maar hoe pakt Patrick dan HRM-advies aan bij grote organisaties zonder de rode draad kwijt te raken? Simpel. Bij grotere organisaties doet Simpra het zo, dat de focus van HRM-advies gelegd wordt op de specifieke expertises van Patrick. Hij is namelijk voor HRM-advies gespecialiseerd in interim HR-management, maar HR bij woningcorporaties en duurzaam personeelsbeleid!

HRM-advies aanvragen

Als u dus een leidende functie bij een organisatie heeft en HRM-advies nodig heeft, dan weet u waar u moet zoeken. Patrick Eichelsheim is onze onbetwistbare expert op het gebied van HRM-advies, en hij zal grote en kleine organisaties helpen resultaat te boeken. Wij hebben het privilege om al meer dan dertig jaar bedrijven, organisaties en corporaties te kunnen helpen bij HRM-advies, en doen dat graag voor nog eens dertig jaar. Geïnteresseerd? Bezoek onze website.

 

Heb jij ook altijd een tekort aan opslagruimte Den Haag?

Posted on juni 20, 2017

Raar maar voor velen zeker waar, opslagruimte in Den Haag is iets waar veel Hagenezen een chronisch tekort aan lijkt te hebben. Wanneer je de gelukkige eigenaar of huurder bent van een woning die ook nog eens een inpandige berging, een schuur in de tuin, een (berg)zolder, wellicht nog een kelder en diverse muurkasten heeft, herken je het probleem van een tekort aan opslagruimte helemaal. Want juist omdat je veel opbergruimte in en om je huis hebt, ben je geneigd om niet na te denken over de spullen die je aanschaft en weer vervangt door nieuwe spullen. ‘Zet maar op zolder, gooi maar in de schuur, leg maar in de kast.’ Veel gehoorde kreten wanneer je ‘voldoende’ bergruimte hebt. Toch zal ook jij merken dat binnen de kortste keren elke opslagruimte in en om je huis helemaal volgepropt staat met spullen. Met geen mogelijkheid kun je met slechts één dikke teen je bergruimte betreden. 

Voldoende ideeën te bedenken om je opslagruimte in Den Haag uit te breiden

Natuurlijk is het aan te raden om niet alles wat je ooit hebt aangeschaft ergens in een opslagruimte in Den Haag te willen bewaren. Zelfs als je spullen vervangen worden door een nieuwer, vaak moderner exemplaar. Wat van je spullen wegdoen, naar de kringloopwinkel brengen of schenken aan mensen die niet zo veel te besteden hebben, kan een oplossing zijn. Maar de behoefte aan voldoende goede opslagruimte blijft onveranderd groot. Gelukkig zijn er voldoende ideetjes online op te doen om de opslagruimte in je huis te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een extra opslagruimte maken onder je trap, of onder je bed. Je kunt ook je (muur)kasten beter organiseren waardoor je extra opslagruimte krijgt. Zelfs de ruimte achter een open geschoven barndeur kun je benutten door een hele smalle kast op maat te (laten) maken.

Opslagmarkt.nl voor meer opslagruimte buitenshuis

Heb je echt alle plekjes in je huis volledig en optimaal weten te benutten, maar kom je nog steeds (heel wat) opslagruimte tekort? Check dan toch eens de site van Opslagmarkt.nl. Door heel Nederland kun je heel snel zoeken naar een geschikte opslagruimte bij jou in de buurt. En niet geheel onbelangrijk, ook geschikt voor jouw budget.

Ondernemen met een Boekhouding Programma

Posted on mei 10, 2017

Een groot struikelblok voor veel ondernemers of mensen die hun eigen bedrijf willen opzetten is de boekhouding. Er zijn ontzettend veel mensen in Nederland met hele leuke en wellicht erg winstgevende ideeën. Maar jammer genoeg komen deze vaak niet door uiting omdat deze mensen geen verstand hebben van online boekhouden.

Boekhouding als struikelblok voor ondernemers

Dit is erg zonde omdat deze mensen wellicht op een hele unieke en leuke manier iets kunnen bijdragen aan de Nederlandse staat. Maar jammer genoeg lukt dit dus niet. Puur en alleen omdat een groot deel van ondernemen helemaal niks met het bedrijf zelf of de winst ervan te maken heeft. Maar met hoeveel geld je moet afstaan aan de Nederlandse staat en hoe je dit moet doen. 

 

Belasting betalen in Nederland

De meeste mensen hebben hier totaal geen probleem mee. Belasting is een nuttig iets waar ons land mee groot geworden is. Het gaat dus niet eens om het belasting betalen zelf wat mensen weerhoudt om te ondernemen. Maar het zijn de regeltjes omtrent het belasting betalen wat het zo lastig maakt.

Er worden namelijk zoveel lastig termen gebruikt, die vervolgens weer uitgelegd worden met nog lastigere termen. Dat het in de praktijk erg afschrikt om een bedrijf op te zetten. Puur en alleen vanwege de administratieve handelingen die daarbij verplicht zijn.

 

Boekhouding programma gebruiken

Een goede oplossing hiervoor is het gebruik van software die ervoor gemaakt is om het hele proces zo makkelijk mogelijk te maken. Er bestaan namelijk veel boekhoudingsprogramma’s die het jou leven als ondernemer een stuk makkelijker kunnen maken. Het is ook een stuk goedkoper dan een boekhouder.

Je kunt via deze site boekhoudprogramma vergelijken allemaal handige programma’s vinden die je kunt gebruiken om jou boekhouding zo makkelijk mogelijk te maken. Op deze manier kun jij je volledig concentreren op je bedrijf en hoe je geen energie te verspillen in het druk maken over de boekhouding!

http://www.boekhoudprogramma-vergelijken.com/

Berichtnavigatie

Hoe voorkom je een inbraak?
Auto leasen voor iedereen mogelijk

Pagina’s

  • Contact
  • Cookiebeleid (EU)

Meest recente berichten

  • Volg een leuke wenkbrauw cursus
  • Bij een lekker restaurant in Schiedam eten
  • Elke dag om het moderne servicemodel in de vastgoedmarkt voorstelen.
  • De beste food verpakkingen op maat
  • De beste Italiaanse catering voor al uw Italia cucina wensen

Categorieën

  • Aanbiedingen
  • Architectuur
  • Auto's en Motoren
  • Banen en opleidingen
  • Beauty en verzorging
  • Bedrijven
  • Dienstverlening
  • Dieren
  • Electronica en Computers
  • Entertainment
  • Eten en drinken
  • Financieel
  • Geschenken
  • Gezondheid
  • Horeca
  • Huishoudelijk
  • Internet marketing
  • Kunst en Kitsch
  • Management
  • Meubels
  • Mode en Kleding
  • Muziek
  • Sport
  • Toerisme
  • Tuin en buitenleven
  • Tweewielers
  • Vakantie
  • Vervoer en transport
  • Woning en Tuin
  • Woningen
  • Zakelijk
  • Zakelijke dienstverlening
  • Zorg

Archief

Missgeen Proudly Powered By: WordPress